Zastanawiasz się co sprzedawać w Holandii ?
To naturalne że masz takie wątpliwości ponieważ nie wiesz jak to sprawdzić, ale z tego artykułu się tego dowiesz (:
Firmy zajmujące się reklamą ,wszelkiego rodzaju analizami pobiera słone opłaty za taką wiedzę ponieważ wiedzą że osoby które zadają takie pytania są mocno zdeterminowane do tego aby uruchomić sklep internetowy i zapłacą dużo aby pozyskać taką wiedzę.
Żadna agencja SEO/SEM nie powie ci tego co przeczytasz w tym artykule, powiem więcej znienawidzą mnie za to że rozdaję tę wiedzę za darmo ….
Jest takie fajne narzędzie o nazwie Google Ads – tak tak, to płatna reklama w Google i to nie najtańsza, ale dziś nie o tym.
Istnieje jeden prosty sposób na bezpłatne sprawdzenie co cieszy się dużą popularnością w Holandii i jednocześnie nisza jest na tyle mało konkurencyjna że staje się atrakcyjna.
Załóż sobie bezpłatne konto w Google Ads, dodaj kartę płatniczą utwórz jakąkolwiek kampanię z kreatora to co tam pozaznaczasz nie ma jakiegokowliek znaczenia w tym momencie, jak utworzysz pierwszą „kampanię” od razu ją zatrzymaj – żadne pieniądze z twojej karty nie zostaną pobrane.
Dzięki temu zabiegowi zyskujesz dostęp do wspaniałego narzędzia o nazwie planer słów kluczowych, za jego funkcjonalność mnóstwo firm pobiera niemałe opłaty rzędu setek Euro tymczasem ono jest wbudowane w funkcjonalność Google Ads …. i możesz z niego skorzystać za darmo.
Planer słów kluczowych działa na takiej zasadzie że wpisujesz w nim hasła kluczowe powiedzmy „wasmachine bosch” wybierasz kraj (Holandia) ,język (niderlandzki) i klikasz ENTER, co się dzieje dalej ?
Google wyświetli ci dziesiątki lub setki fraz kluczowych które Holendrzy wpisują szukając pralek nie tylko pralek tej marki, po ilości tych fraz oraz ilości wyszukiwań każdej z nich będziesz w stanie zorientować się jak dużym zainteresowaniem cieszy się ta nisza, w jednej z kolumn zobaczysz także informacje na temat konkurencyjności czyli ile sklepów internetowych pozycjonuje się w Google.nl na te frazy kluczowe.
Powinieneś zainteresować się frazami kluczowymi które zwracają relatywnie dużą liczbę miesięcznych wyszukiwań i stopień konkurencyjności „niski – średni” ponieważ tylko tam masz szanse zaistnieć ze swoim sklepem internetowym.
Ja tu podałem dość jaskrawy przykład pralek Bosch które są fatalnym targetem na sklep internetowy dlatego że jest to produkt markowy i na rynku holenderskim są ogromni gracze których swoimi cenami nigdy nie przebijesz. Ale pokazuję ci zasadę wyszukiwania różnych nisz pod swój sklep internetowy w Holandii
Jeśli chcesz uzyskać więcej informacji na ten temat możesz się skontaktować ze mną za pomocą poniższego formularza kontaktowego, zajmuje się także budową sklepów internetowych pod rynek holenderski.